Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2009 08:53 - За кого да гласуваме?
Автор: realistka Категория: Политика   
Прочетен: 7208 Коментари: 28 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Имате ли колебания?
Ако някой среща трудности при избора - мога да му помогна. Безплатно!
Толкова е просто в нашия случай - то в известен смисъл даже няма място за избор.

Защото за колебание може да се говори, когато избираш между две неща, две величини, два обекта, които са близки по стойност... които са сравними. Когато едната страна има тези плюсове, но пък другата също има някакви, макар и по-други плюсове. Когато първата има някакви минуси, но пък и другата има еди-какви.си минуси...и човек започва да се люшка. И ето ти драмата!

А в случая нещата стоят от ясно по-ясно:

1) Костов+ М. Димитров vs. Станишев+ Сакскобурготски+ Доган
2) България равноправен член на ЕС vs. България в орбитата на Русия

Трябват ли ви още сравнения? Мога да изредя още , за да ги докарам до 10, но мисля, че няма смисъл.
Защото ясно е какво ще изберат смислените хора ... 

Моят опонент ще ми каже: - Да, ама  както и да гласуваме, тези от тройката пак ще получат най-много гласове, защото имат твърд електорат...
Тогава може би ще е полезно, заради този твърд електорат да приложим полския опит. Та поляците (младите и мислещите) създали движение: "Да скрием паспорта на баба"...Ето ви изход в деня на изборите. В деня на изборите вашата баба не може да  открие паспорта си...следва малка семейна свада, но пък семейните свади от този калибър бързо минават... и тази ще мине!

Моят опонент ще ми каже, че в Синята коалиция, с моя глас покрай свестните, за които съм гласувала, ще се намъкнат не малко тъпаци, далавераджии и некадърници.
Така е. Не го изключвам. Но идеални неща има само на небето. Освен това, в сравнение с некадърниците и крадците от тройната коалиция, нещата тук са все пак далеч по-прилични...
Ето това е...
Важното е да не се отказваме.
Важното е да гласуваме. image image image image (и малко усмивки! )

Щях да кажа "На слука!" ама о"време се сетих, че това беше лозунг на комунистите... image image и мога да бъда заподозряна в мръсни номера...
Затова завършвам без заключителен лозунг. 
Или вместо това да ви напомня да прочетете мотото на блога ми...В този случай то е съвсем на място...




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. flyco - :)
14.03.2009 09:54
Успех по пътя!
цитирай
2. realistka - realistka
14.03.2009 10:44
Благодаря, Флайко!
Пътят се извървява с по-малко умора и с много по-голямо удоволствие, ако хората, които срещаме са усмихнати, добронамерени и ни кимат насърчително!
Вие сте първата ми среща в блог.бг и аз се радвам, че така неочаквано се появихте из зад завоя и ми се усмихнахте...
Приятен ден!
цитирай
3. анонимен - Алтернатива?
14.03.2009 11:33
Костов алтернатива на Станишев? Я не ме разсмивайте.
цитирай
4. realistka - Здравейте, Анонимен!
14.03.2009 17:42
Вярно ли съм Ви разсмяла?!
Е, браво на мен!
Да разсмееш такъв сериозен (а може и намусен!) човек си е постижение...
Браво на мен!
Пак заповядайте като Ви се прииска да се посмеете...
цитирай
5. maistora - Радвам се от светлината на този постинг
14.03.2009 21:50
Смятам, че трябва да се пише и за какво да гласуваме.За кого винаги ще се намери.
цитирай
6. анонимен - Все ще се намери някой да ви излъже ...
15.03.2009 02:14
Но системата е такава - Дочоулу или Гочоулу.Все се мислите кой да ви стриже че по-малко да боли.Лудите ще си лудуват защото име весело, а ние докога ще умуваме и търпим.Стриган или издоен вълк да сте виждали - не само овце.
цитирай
7. анонимен - Да гласуваме против управляващите!
15.03.2009 17:52
Така както ги показвате нещата няма да станат.
Не трябва да се преструваме, че Б.Борисов и ГЕРБ - не съществуват, колкото и да ни е неприятно и да се залъгваме с извънмерно и ненамясто син аристократизъм.
България ще се управлява от ГЕРБ + СДС + ДСБ.
За да е по-приемлива - тази коалиция - избирателя трябва да постави още преди изборите някалко предварителни условия за изпълнение след изборите.
Гласуването не трябва да бъде само защото не искаме комунистите, което ще е тъпо и глупаво.
цитирай
8. анонимен - Предишния коментар е от borostodorov56
15.03.2009 17:56
Всички ти излизат като - анонимни.
Промеуни нещо в
наостройките и махни тези - кодове - защо ти са?
цитирай
9. flyco - за анонимните
15.03.2009 20:12
Регистрирайте се в блог.бг и няма да сте анонимни.
цитирай
10. realistka - До borostodorov56
15.03.2009 21:45
Г-н Тодоров,
аз също съм новак в този сайт...
Настройките и кодовете не съм ги поставила аз и не мога да ги премахна. Те са част от използваната програма в blog.bg и са в сила за всеки анонимен потребител, който иска да участва в дискусията със свой постинг.
Както Ви подсказва Flyco - единственият изход е да се регистрирате тук. Тогава кодовете се премахват автоматично. Това е заложено в използваната в този сайт програма.
Добавям: След като написах горното видях, че Вие сте регистрирани преди мен...
Извинявам се, че съм помислила, че сте новак...
Извинете ме, моля Ви!
цитирай
11. realistka - До анонимен #7
15.03.2009 21:54
Никакъв "син аристократизъм", както го наричате не съм искала да изразя.
Изразявам моето виждане и моите предпочитания...
ГЕРБ като партия не ми допада.
Защо?!
Защото за мен са очевидно изкуствено създадени за да раздробяват дясното пространство.
Лидерите на тази партия (формалният и неформалният) имат силно милиционерско излъчване и не са мой тип...
Това че ще влязат в Парламента не може да ме накара да бъда техен симпатизант...
цитирай
12. анонимен - Иэбори
15.03.2009 22:18
Эа ГЕРБ никога эа ченгета нито эа ДС Эа китайците ДА те ЩЕ ОПРАВЯТ НЕЩАТА
цитирай
13. realistka - Анонимен #12
15.03.2009 22:24
Нали може без "вечна дружба с братския китайски народ!", че като дойдат тези един милиард и няколко стотин милиона ...не ми достига фантазията...
цитирай
14. анонимен - ще гласувам за ГЕРБ надявам се че ще ...
16.03.2009 10:54
ще гласувам за ГЕРБ надявам се че ще има промяна
цитирай
15. анонимен - няма друга свестна партия за народа ...
16.03.2009 11:03
няма друга свестна партия за народа - освен "Атака" но и тя се подвежда по някои
цитирай
16. realistka - Анонимен #14
16.03.2009 15:47
Не сте само Вие дето ще гласувате да ГЕРБ. Ако се вярва на социолозите, доста голяма групичка сте!
Аз обаче не съм от тях...
цитирай
17. realistka - Анонимен #15
16.03.2009 15:49
Влюбените никога не слушат гласа на разума...
Струва ми се, че Вие сте пример за това!
За съжаление!
цитирай
18. monarchism - Хубаво, обаче много е възможно к...
16.03.2009 16:49
Хубаво, обаче много е възможно коалицията с ДСБ да се разпадне. Вече има сериозни "брожения", че Пламен Юруков ще застане отново на лидерския пост (по документи той все още е председател на СДС) и фактически ще изхвърли Костов от политиката. :)
цитирай
19. realistka - За monarchism
16.03.2009 17:37
Нямам представа доколко това е реална перспектива...Всичко е възможно. Включително и това, което допускате...Истината е, че у нас нещата трудно се предсказват. Освен това моят поглед е поглед на на непрофесионалист все пак...
цитирай
20. monarchism - Ами, в средите на СДС (без аз да съм ...
16.03.2009 17:47
Ами, в средите на СДС (без аз да съм вътре) се говори усилено за нещо подобно. Хората, редовите членове на СДС не искат коалиция с Костов. Все пак и гласуването мина на косъм.

Интересни месеци предстоят. :)
цитирай
21. nekonventsionalen - Аз съм наясно...
17.03.2009 11:49
Ще дам гласа си срещу съветско-българската орг. престъпност в Р.България.
цитирай
22. realistka - До nekonventsionalen
17.03.2009 12:45
Г-н Неконвенционален,
въпреки изборът Ви на ник, мисля си, че във Вашето мнение няма нищо неконвенционално и то е съвсем приемливо за всички мислещи хора в България...
Аз обаче се питам: Колко са те - мислещите хора?!
Не смея да си отговоря...толкова отчайващо ми звучи отговорът!
цитирай
23. auris - Въртележка
17.03.2009 14:00
Много интересен диспут, признавам!
Но аз искам да се върна към информацията от постинга и да попитам отново: За КОГО да гласуваме?
Всички избори в България са една въртелжка на отрицателен вот. Ние винаги гласуваме против, а не ЗА партия или убеждения.
Един от основните проблеми е (и това по някакъв начин трябва да се регламентира занапред) е липсата на предизборна инфомация, платформа, цели, идеи, план за петилетката ако щете ...

Бг депутат влиза в народното събрание не чрез честни избори и съоветно въобще не разбира от дейността, която се извършва там. Нашенецът е дошъл да прилапа каквото там падне, че след тези 4 години ... сух период ще има - хубавичко е да се презапаси още по време на мандата.

Друго, което се сещам е, че в Б-я от години част от бизнеса се контролира от "добре облечени" бизнесмени, изпрали малко парички. Съответно който и да дойде на власт ще има големи неприятности с организацията, дейностите, планиране, извършване, качествено обслужване и т.н. и т.н. Независимо дали ще става ? за боклук, чистота, строителство, услуги, храна, туризъм etc. държавата няма коректен частен бизнес насреща си; няма бизнес, който да се е развил с усилия, находчивост, конкурентноспособност, да има лидери на пазара (които не се разстрелват по светофари или улички) ...
Просто един дяволски кръг - мойте бизнесмени убиват твойте бизнесмени и след пет години цикълът се завърта: твойте бизнесмени убиват мойте бизнесмени ....
цитирай
24. realistka - Трудният отговор
17.03.2009 16:28
Драга Auris!
Ама Вие ми задавате най-трудния въпрос !

Аз наистина съм се изсилила. Още с първото (или второто ) изречение декларирам, че ще давам съвети. И то безплатно!
Боже, Боже

Поне да бях сложила една 10-левова бариера, това можеше да възпре някои по-пестеливи граждани !

А аз какво?! Безплатно...с тази моя безкористност сега трябва да отговорям на наивните души дето чакат от мен категоричен отговор: За кого?!

Не знам за кого...Най-добре да използвам тактиката на Бойко Борисов...той вече я кара така три години.
Първо казва какво ще направи. След това не го прави и започва да се оплаква, че никой не му помагал...и да призовава за съдействие кой ли не.

Та дайте да мислим заедно.

Ясно е, че трябва да се гласува! Задължително.

Защото ако аз не гласувам, моят глас по индиректен начин подпомага БСП &Со. Значи все едно, че съм гласувала за БСП-то.
Тая работа няма да стане.
И най-лошият избор е по-добър от тройната коалицияя или всяко нейно подобие.

За НДСВ и за ДПС – не мога да гласувам от хигиенни съображения. Имам някакви норми на чистоплътност дето не ми позволяват да се доближавам до тези люде...

Атака?

За Атака не ме търсете ...
Тя е поддържана от Русия (от КГБ actually!)...

Искате доказателства?!

Първо доказателство – Волен Сидеров се оказа, че е бил ченге. Това му личи от всякъде. При целият си патос той не казва нито дума против Матушката. Ни по време на газовата криза, ни след нея...

Второ доказателство – по време на един от митингите им минах по „Дондуков” и видях там може би 100 – 200 лъскави автобуса, ама много лъскави, които бяха докарали активистите-атакисти от цялата страна. Това че са дошли да протестират – тяхна работа. Въпросът ми е друг?! Кой плаща тази сериозна сметка. И това само за един митинг. Не вярвам Волен + Капка + Отрочето Митко да могат да сторят това...
Освен това патриотизъм в такива непремереновисоки дози ме отблъсква...И в любовта към Отечеството трябва някаква мяра. Иначе става подозрителна...

И какво остана?!

За мен остана ДСБ + СДС. Нямам друг избор. Не че са ангели. Но това е...

Auris, имам усещане, че сте четящо момиче. Ако имате време прочетете „Политическото животно” на Джеръми Паксмън. Мисля, че ще ви хареса . За да видите, колко много години трябват, за да се формира една политическа класа, кои са механизмите на гражданското общество. Аз научих много неща от тази книга...

А Вашият избор оставям на Вас! И се надявам да се чуваме тук и в бъдеще! Бъдете здрава и все така мислеща! Приятен ден!
цитирай
25. анонимен - Ловът на вещици пак започна
18.03.2009 09:50
Едва ли има някой зрял за времето на събитията човек, който поне и малко се е интересувал, който да не знае, че изтинското СДС е ДСБ? След като се "отдели" ДСБ, КАКВО ??? СДС остана, някой може ли да каже една свясна фигура освен пробилата по милост Наде (която всъщност само знае английски и се хили)? За съжаление Иван Костов е роден комуникационен инвалид и тея които "шлякат" какво ли не в медиите ден след ден пак ще свършат "каквото трябва", за да се запази статуквото на ДСП и НДСВ и БСП естествено, но този път олицетворено от ГЕРБ (то май само Бойко не знае какво става с неговата партя, то на тях такива им трябват - дето стоят на първия чин за да се изявяват, а всички отзад чакат да ги....)! Като гледат селяндурите, включително и с по 2-3 висши, пак ще гласуват за новите "клоуни", които пак ще играят както им пуснат музиката.
От Стихомир Светогледов
блога е добър и смислен
цитирай
26. realistka - До Стихомир Светогледов
21.03.2009 11:30
Драги Стихомире,
не знам защо, но ми се струва, че сте Тъмногледов, а не Светогледов...
Що така?!
не ви ли се струва, че този наш народ му е време да поумнее... Ами той вече 20 години, с едно изключение от 4 години, все гласува за тия, които му обещават да го оправят...Може е време да каже: - Стига! и разните там догановци, станишевци и царчета да отидат на трудовата борса да си търсят работа вместо да ни "оправят"...
Та аз все се надявам да поумнее този народ...
Може и да съм много наивна, наистина, но пък какво ми остава. Иначе трябва да си тегля куршума, а не ми се иска да умра "млада и зелена"...
------
P.S. Радвам се, че блога ми ви харесва...

Жив-здрав и наминавайте!
цитирай
27. анонимен - Ne glasuvayte za tyah
13.04.2009 23:10
Az sim protiv i Ataka,BSP i DPS.
Ataka s nasirchavane na mejdu-etnicheski naprejenia se stremiat da dovedat naroda do vitreshna voyna i raztsepvane na Rodinata ni.BSP i DPS -ne iskam i da chuvam za tyah-Stari Komunisti i agent koito dovedoha Rodinata ni do tova polojenie.Vijte tuk nashite postingi http://smart.freesmfhosting.com/index.php?board=1.0
цитирай
28. анонимен - Важното е да не е БСП
15.04.2009 10:20
Хора да се организираме вече да се махнат тези нагли типове, че не се трае вече. Направо като му видя наглата муцуна на този Станишев след всичките дрисни дето направи ми се гади. Няма да станем европейци с тези руски свине. Давайте идей, организирайте се около идей, но тези трябва да си отидат. Просто мога да си представя какви грозни и мръсни номера има да гледаме до изборите. Тези хора са не само демагози, а синове и дъщери на тези дето са давали смъртни присъди на времето за политически престъпления, остави това ми това са хора без съвест и морал и като им наближава края все по-силно викат и се лютят. Незнам Костов какво ви е виновен на някои, но нима може да се сравнява с това лайно Стонишев?!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: realistka
Категория: Политика
Прочетен: 216967
Постинги: 41
Коментари: 190
Гласове: 891
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол